foreverlove

Alla inlägg under april 2011

Av Julia Andersson - 22 april 2011 12:19

Idag ska jag åka med bussen till pappa o vara där över hälgen o lite senare ikväll ska pappa ha en spelninng i Lidhult. Pappas sambo o jag ska också följa med dit. vi blir nog där halva natten okej nu sak jag o mamma till rosie hej då ses snart  




                    ///julia

Av Julia Andersson - 19 april 2011 21:42

                                             Hej :) bloggizzar

Jag och mamma satt ute på baksidan i solen med garannen (grannladyn.blogg.se)

    och spelade yazy sen gick grannen in då åkte jag och mamma till rödastrand     och tänkte ta ett litet Aprildopp FAN vad kallt det var det var inte alls kllt när man kom upp ur vattnet. och nu sitter jag här och bloggar och tittar på beck med mamma

    

 bye bye bloggizzar

                             //julia

Av Julia Andersson - 19 april 2011 14:09

                  Sorry bloggizzar att jag inte har bloggat har bara inte orkat.

                                   Det har ju varit sommar-varme ute.

                       jaja jag ska vell ta och gå ut i solen lite bye bye bloggizzar. //julia

Av Julia Andersson - 17 april 2011 16:33

Jag är med hanna o vi sitter vid datorerna vid facebook och vi har vart ute och spelat fotboll  fan vad fint värder det är ute!! jag ska nog blogga lite senare okej hejdå alla bloggizzzar.  

Av Julia Andersson - 16 april 2011 20:54

jag o linn gick till skolan, mm och sen kom robin o devin  vi hade as kul  vi snackade lite och sen gick vi hem å då skulle robin samma håll som mig o linn så vi gick där o snackade lite alltså hade vi skit kul.okej ses imon bloggizzzar!!

Av Julia Andersson - 16 april 2011 12:19

Åhh  så tråkigt nu har linn blivit sjuk =( så vi kan inte ha sovis jaja jag får vell hitta på något annat jag kan ju gå till hanna sen =) vi kan ju hitta på något jag och hanna.ses sen herrå!

Av Julia Andersson - 15 april 2011 20:50

imon ska jag och linn sova över . Linn LÅVADE sin mamma att vi skulle vara tysta men det tror jag inte på!!...HAHA vi hittar nog på lite bus hehe. jahopp vad ska jag göra nu då?. jaja ses lite senare!! herrå  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards