foreverlove

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Julia Andersson - 25 maj 2011 16:33

     Jävla finger,säger jag bara . I lördags åkte jag till ullared med min underbara                    plastmamma Lissi, och det första jag gjorde var att klämma mig i 

                                   bildörren,fan vad klantigt av mig!... 

           så vi fick gå utvägen in i varohuset för att det var där vakterna stog

                   och den ena vakten var en tjej och den andra var en kille

                     och dom var jätte snälla tjejen satte på mig bandage...

            killen var rolig!!.. så sen hade jag bara 15min på mig att handla                           jag köpte en tröja,korta byxor,en present till mamma för att ho fyllde år

                      och en morsdag present!... sen idag har jag varit i skolan

           och vi hade MUSIK ( I LOVE MUSIC! ) Jag länktar till skolavslutning! 

                           det ska bli sååå kuul!!! man hoppas ju på fint väder!

                                    och fina kläder ska jag försöka fixa.

                                      nu har jag inget mer att skriva!

                                bye bye! bloggizzar /Julia Andersson  

Av Julia Andersson - 25 maj 2011 16:33

     Jävla finger,säger jag bara . I lördags åkte jag till ullared med min underbara                    plastmamma Lissi, och det första jag gjorde var att klämma mig i 

                                   bildörren,fan vad klantigt av mig!... 

           så vi fick gå utvägen in i varohuset för att det var där vakterna stog

                   och den ena vakten var en tjej och den andra var en kille

                     och dom var jätte snälla tjejen satte på mig bandage...

            killen var rolig!!.. så sen hade jag bara 15min på mig att handla                           jag köpte en tröja,korta byxor,en present till mamma för att ho fyllde år

                      och en morsdag present!... sen idag har jag varit i skolan

           och vi hade MUSIK ( I LOVE MUSIC! ) Jag länktar till skolavslutning! 

                           det ska bli sååå kuul!!! man hoppas ju på fint väder!

                                    och fina kläder ska jag försöka fixa.

                                      nu har jag inget mer att skriva!

                                bye bye! bloggizzar /Julia Andersson  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards